Πως να βελτιώσετε την στύση σας σε 4 βήματα

Το σεξ σήμερα είναι πρωταρχική ανάγκη του ανθρώπου και είτε κάνετε σεξ με την κοπέλα σας, είτε με μια athens escorts, πάλι θα πρέπει να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων. Αν ψάχνετε να διατηρήσετε τη σεξουαλική δραστηριότητα στο κρεβάτι, δεν είστε μόνοι.

Πολλοί άνδρες αναζητούν τρόπους βελτίωσης της σεξουαλικής τους απόδοσης. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη βελτίωση των υφιστάμενων προβλημάτων ή την αναζήτηση νέων τρόπων για να προσφέρετε περισσότερη ευχαρίστηση στην ερωτική σας σύντροφο.

Υπάρχουν πολλά χάπια βελτίωσης στην αγορά, αλλά υπάρχουν και απλοί τρόποι να παραμείνετε πιο ενεργοί και ερωτικοί χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθείτε το φαρμακείο. Ελέγξτε ότι το πέος σας λειτουργεί στην αρτηριακή πίεση και βεβαιωθείτε ότι το κυκλοφορικό σας σύστημα λειτουργεί άψογα. Βασικά, αυτό που είναι καλό για την καρδιά σας είναι καλό για τη σεξουαλική σας υγεία.

1. Μείνετε ενεργός

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιώσετε την υγεία σας είναι η καρδιαγγειακή άσκηση. Το σεξ μπορεί να έχει καρδιακό ρυθμό, αλλά η τακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει τη σεξουαλική σας απόδοση κρατώντας την καρδιά σας σε φόρμα.

Τριάντα λεπτά καθημερινής άσκησης, όπως τρέξιμο και κολύμβηση, μπορεί να κάνει θαύματα για να τονώσει τη λίμπιντο.

2. Τρώτε φρούτα και τα λαχανικά

Ορισμένα τρόφιμα μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τη ροή του αίματος. Δείτε ποια είναι αυτά:

  • Κρεμμύδια και σκόρδο – Αυτά τα τρόφιμα μπορεί να μην είναι ωραία για την αναπνοή σας, αλλά μπορούν να βοηθήσουν την κυκλοφορία του αίματος σας.
  • Μπανάνες – Αυτό το πλούσιο σε κάλιο φρούτο μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε την αρτηριακή πίεση, η οποία μπορεί να ωφελήσει τα σημαντικά σεξουαλικά σας μέρη και να ενισχύσει τη σεξουαλική απόδοση.
  • Τσίλι και πιπεριές – Όλα τα φυσικά πικάντικα τρόφιμα βοηθούν τη ροή του αίματος μειώνοντας την υπέρταση και τη φλεγμονή.

3. Τρώτε κρέας και υγιεινά τρόφιμα

Δείτε μερικές τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε καλύτερη ροή αίματος:

  • Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα – Αυτός ο τύπος λίπους αυξάνει τη ροή του αίματος. Μπορείτε να το βρείτε σε σολομό, τόνου, αβοκάντο και ελαιόλαδο.
  • Βιταμίνη Β-1 – Αυτή η βιταμίνη βοηθά τα σήματα στο νευρικό σας σύστημα να κινούνται πιο γρήγορα, συμπεριλαμβανομένων των σημάτων από τον εγκέφαλό σας στο πέος σας. Βρίσκεται σε χοιρινό, φιστίκια και φασόλια.
  • Αυγά – Υψηλή σε άλλες βιταμίνες Β, τα αυγά συμβάλλουν στην ισορροπία των ορμονών. Αυτό μπορεί να μειώσει το στρες που συχνά εμποδίζει μια στύση.

4. Μειώστε το άγχος

  • Το άγχος μπορεί να επηρεάσει όλες τις περιοχές της υγείας σας, συμπεριλαμβανομένης της λίμπιντο σας.
  • Το άγχος αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό σας (με τον κακό τρόπο) και αυξάνει την αρτηριακή πίεση. Και οι δύο αυτές βλάπτουν τη σεξουαλική επιθυμία και την απόδοση.
  • Το ψυχολογικό στρες μπορεί επίσης να επηρεάσει την επίτευξη μιας στύσης ή την επίτευξη ενός οργασμού.
  • Η άσκηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσετε το στρες και να βελτιώσετε την υγεία σας.
  • Η συζήτηση με το σύντροφό σας για το άγχος σας μπορεί επίσης να σας χαλάσει, ενισχύοντας παράλληλα τη σχέση σας ταυτόχρονα.
  • Το άγχος μπορεί επίσης να προκαλέσει κακές συνήθειες, όπως το κάπνισμα ή την κατανάλωση αλκοόλ, που μπορεί να βλάψει τη σεξουαλική σας απόδοση.

5. Διώξτε κακές συνήθειες

Αυτό που βασίζεστε για να χαλαρώσετε, όπως το κάπνισμα και η κατανάλωση αλκοόλ, θα μπορούσε επίσης να επηρεάσει τη σεξουαλική απόδοση. Ενώ οι μελέτες υποδεικνύουν ότι ένα μικρό κόκκινο κρασί μπορεί να βελτιώσει την κυκλοφορία, το υπερβολικό αλκοόλ μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις.

Επίσης, τα viagra στενεύουν τα αιμοφόρα αγγεία και συνδέονται με την ανικανότητα. Η περικοπή ή η διακοπή του καπνίσματος είναι ένα από τα πρώτα βήματα για τη βελτίωση της απόδοσης. Η αντικατάσταση των κακών συνηθειών με υγιείς, όπως η άσκηση και η καλή διατροφή, μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της σεξουαλικής υγείας.

 

6. Αποφύγετε τον ήλιο

Το ηλιακό φως σταματά την παραγωγή μελατονίνης στο σώμα. Αυτή η ορμόνη μας βοηθάει να κοιμηθούμε, αλλά και να ελέγχουμε τις σεξουαλικές μας παρορμήσεις. Λιγότερη μελατονίνη σημαίνει τη δυνατότητα για περισσότερη σεξουαλική επιθυμία.

Να βγείτε έξω και αφήστε τον ήλιο να χτυπήσει το δέρμα σας μπορεί να σας βοηθήσει να ξυπνήσετε τη σεξουαλική σας κίνηση, ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν το σώμα παράγει περισσότερη μελατονίνη.

7. Masturbate για τη βελτίωση της διάρκειας

Εάν δεν έχετε τη διάρκεια που επιθυμείτε στο κρεβάτι, ίσως χρειαστεί κάποια πρακτική. Ενώ το σεξ είναι ο καλύτερος τρόπος άσκησης για σεξ, ο αυνανισμός μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη διάρκειά σας.

Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο αυνανίζεστε μπορεί να έχει επιζήμια αποτελέσματα. Αν βιάζεστε με αυτό, θα μπορούσατε να μειώσετε κατά λάθος το χρόνο που διανύσατε με τον σύντροφό σας.

8. Δώστε προσοχή στη σύντροφό σας

Το σεξ δεν είναι μονόδρομος. Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις επιθυμίες του συντρόφου σας δεν κάνει μόνο το σεξ ευχάριστο για αυτή, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει, να σας ενεργοποιήσει ή να σας επιβραδύνει. Μιλώντας για αυτό εκ των προτέρων μπορεί να βοηθήσει να διευκολύνει κάθε αμηχανία, αν πρέπει να επιβραδύνει κατά τη διάρκεια μιας θερμαινόμενης στιγμής.

Ο εναλλασσόμενος ρυθμός ή η εστίαση στη σύντροφό σας, ενώ κάνετε ένα διάλειμμα, μπορεί να σας χαρίσει μια πιο ευχάριστη ερωτική εμπειρία, και για τους δυο σας.

Δείτε περισσότερα για το σεξ:

Ιωάννα Κοστάκη

Ιωάννα Κοστάκη

Το αγαπημένο μου πράγμα είναι το blogging!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close